Uit onderzoek blijkt dat 70% van de ontvangers promotioneel textiel voor langere tijd bewaart. Dit is het geval voor veel soorten promotiemateriaal dat nuttig is voor gebruik. Denk hierbij niet alleen aan promotioneel textiel, maar ook aan schrijfwaren, tassen, gezondheids- en veiligheidsitems en andere producten die in het dagelijks leven gebruikt kunnen worden. Dit zorgt er dan ook voor dat 75% van de ontvangers tenminste één promotioneel product in hun directe omgeving hebben, altijd, elke dag.
De voordelen van promotioneel textiel
Promotioneel textiel heeft daarom ook vele voordelen. Zo zijn ze vaak niet duur en passen ze in elk budget. Daardoor kan iedereen deze inzetten, terwijl niet elk bedrijf zich bijvoorbeeld advertenties of reclamespotjes kan veroorloven. Promotioneel textiel maken merken daarnaast sterker; mensen blijven het zien en worden telkens als zij het gebruiken aan uw bedrijf herinnerd. En dat wordt al bereikt met een eenmalige uitgave! Daarnaast heeft promotioneel textiel een gunstig lange termijn effect omdat uit onderzoek blijkt dat 75% van de mensen promotioneel textiel langer dan een half jaar in het bezit houdt. Ook gebruikt 86% van de ontvangers het promotioneel textiel daadwerkelijk en worden deze als goed bruikbaar ervaren. Het is natuurlijk belangrijk dat het textiel en de bedrukking ervan daarom van goede kwaliteit zijn, het wordt immers vaak gebruikt. Kies daarom altijd voor een professioneel bedrijf dat een kwaliteitsgarantie biedt.