Autobedrijf Hengelo hoort steeds meer dat de consument is veranderd. Steeds meer mensen gaan online winkelen en komen niet meer naar het autobedrijf om zich te oriënteren en zich te laten informeren, waardoor de marktbewerking steeds complexer is geworden en de grip op de consument is verminderd. Er komen steeds meer nieuwe technieken zoals calltracking, cookietechnologie en Google Analytics waarmee autobedrijf Hengelo zich steeds weer afvraagt of de consument daarop reageert. Uit ervaring blijkt dat het contact met klanten of potentiële klanten van groot belang is, omdat de markt waarin autobedrijf Hengelo enorm competitief is en er minder tijd is om klanten te overtuigen van het unieke aanbod dat je bedrijf heeft. Voordat de klant bij autobedrijf Hengelo komt heeft deze meestal al een selectie gemaakt. De website van autobedrijf Hengelo is dan ook erg belangrijk omdat deze meestal eerst wordt gezien door de klant die een nieuwe of gebruikte auto wil kopen. De website wordt ook veel meer bezocht dan een showroom, dat verschil is verbazingwekkend. Toch gaat er niets boven een bezoek aan een showroom, waarbij je de nieuwe auto kunt ruiken en kunt voelen door er eens in plaats te nemen. Wij nodigen u dan ook graag uit in onze showroom.