Wanneer iets defect gaat is dit altijd erg vervelend en het komt altijd ongelegen. Of het nu gaat om een televisie, laptop, schoenen, kleding of iets anders wat kapot gaat, het is altijd vervelend. Wanneer je woonhuis beschikt over een kanteldeur kan het ook voorkomen dat deze is een keer kapot gaat. Dit is erg vervelend. Wellicht staat je auto nog in de garage en kan je deze niet gebruiken omdat je kanteldeur nog meer open gaat. Je wilt dit probleem natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben. Als je opzoek gaat naar een reparatie bedrijf die je kanteldeur kan maken is het belangrijk dat je rekening houdt met een aantal factoren. Deze factoren zijn: bereikbaarheid, ervaring, klantenservice en welke merken ze kunnen repareren.
Kanteldeur laten maken door een vakkundige monteur van ROMASS
ROMASS lost het voor je op! We zijn al 20 jaar een vakspecialist in een kanteldeur maken van alle types en merken. We lossen storingen altijd zo snel mogelijk op, zodat je zo min mogelijk last hebt van de storing. Onze monteurs zijn werkzaam in heel Nederland en beschikken over een servicebus met een ruime voorraad van reserve onderdelen. Dankzij onze ruime voorraad van reserve onderdelen kunnen onze monteurs een kanteldeur maken en worden de meeste storingen en reparaties direct ter plaatse opgelost. De monteurs van ROMASS worden jaarlijks bijgeschoold om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen en technieken van deuren.
Welke types en merken kanteldeuren maken de monteurs van ROMASS?
ROMASS heeft ruime ervaring met het repareren van alle merken kanteldeuren, zoals alle modellen van Novoferm, Hörmann, Robot, Teckentrup, Sesam, Siebau en Polynorm. Daarnaast kunnen we reparatieonderdelen leveren voor al deze merken kanteldeuren. De monteurs beschikken over een ruime voorraad van reserve onderdelen in hun servicebus. Indien we een onderdeel niet op voorraad hebben, wordt deze zo spoedig mogelijk besteld. Zodra we de onderdelen binnen hebben, sturen we een monteur naar je toe om deze te plaatsen. Dankzij onze snelle service zorgen we ervoor dat je zo min mogelijk overlast hebt aan een defecte kanteldeur.
Veel voorkomende problemen met een kanteldeur
Veel voorkomende problemen met kanteldeuren zijn problemen met het sluitmechanisme of de snapper van de kanteldeur. Ook komen problemen met looprollen en gebroken staalkabels regelmatig voor. Daarnaast kan ROMASS ook problemen oplossen met sloten van kanteldeuren of met defecte loopwielen van kanteldeuren. Door intensief gebruik van de deuren kan er slijtage ontstaan aan de onderdelen. Slijtage kan ervoor zorgen dat er problemen ontstaan met een de kanteldeur. Wanneer je kanteldeur een van de beschreven problemen heeft, adviseren onze experts om direct een professional in te schakelen. Dit om verdere schade te voorkomen.
Hoe schakel je een ervaren monteur van ROMAS in?
Het maken van online een afspraak
Een online afspraak maken kan altijd: 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. Dat is ideaal en het kost slechts 1 minuut van je tijd!
- Ga naar www.romass.nl en klik op “online afspraak maken” rechts bovenin de hoek van de website;
- Selecteer: “particulier” en volg daarna de 7 stappen die aangegeven worden;
- Tijdens die 7 stappen, kun je aangeven wat voor garagedeur je hebt (kantel, schuif, elektrisch gediend of handbediend), wat het probleem precies is en wat jouw gegevens zijn;
- Geef jouw voorkeursdagen aan (de dagen waarop je zelf aanwezig kunt zijn bij de reparatie, zodat onze planning daar rekening mee kan houden) en rond de aanvraag af.
Het inplannen van de afspraak
Nadat je het online aanvraagformulier hebt ingevuld, zul je gebeld worden door onze klantenservice om de afspraak definitief te maken en te bevestigen. Hou er rekening mee, dat je tijdens de eerstvolgende werkdag (nadat je jouw online verzoek hebt gedaan) gebeld wordt om de afspraak vast te stellen.
Onze planning houdt altijd rekening met de opgegeven voorkeursdagen bij het inplannen en bevestigen van de afspraak. In sommige gevallen kan het zo druk zijn, dat de planning al voor de eerstvolgende dagen vol zit. Er kan om die reden geen plek beschikbaar zijn op je voorkeursdag. In dat geval zullen we een andere dag als optie aandragen. Wil je zeker weten dat je op korte termijn geholpen kan worden? Dan adviseren we je om telefonisch contact met ons op te nemen.