Het verhogen van de levenslange waarde van uw slotenmaker klanten

Laten we eens kijken naar een zelden besproken werkwijze van een aantal leads ontvangen van elke klant… en daarmee de levenslange waarde van elke klant te verhogen. Je zou denken dat meestal een slotenmaker geen vaste klanten heeft – maar laten we er naar kijken!  Voor meer informatie over slotenmakers in Den Haag bij www.locksecure.nl/slotenmaker-den-haag/

Besteed alstublieft veel aandacht aan deze marketing strategie. Ik kan me voorstellen dat het verwerven van nieuwe klanten geen nieuw concept is, maar hoe je het op de meest efficiënte wijze doet wel! Echter, het verhogen van de waarde van elke klant is zelden een gedachte in de meeste sectoren … inclusief de jouwe.

Ik heb het over cross-selling, up-selling en het vormen van allianties die contant geld op uw bankrekening zullen zetten elke keer dat uw klanten een partner van u worden door deze strategieën. Ik geloof, en ik denk dat je zou moeten overwegen te geloven, dat uw klantenbestand de grootste aanwinst is die je hebt. Wanneer je je klant ziet, waarom denken dat ze maar een baantje aanbieden, die in minder dan een uur worden uitgevoerd, maar het potentieel voor 10 banen van die zelfde persoon?

Om dit concept volledig te begrijpen, begin met denken aan de klant als iemand met een netwerk van honderden. Ze zijn verbonden met vrienden, familie, collega’s, sport teamleden, andere ouders – en nog veel meer!

Aangezien de meeste mensen die zichzelf uit hun huis hebben opgesloten geïrriteerd voelen, als je op een professionele en tijdige wijze gehandeld hebt – zullen ze blij zijn om uw gegevens door te geven aan mensen die ze kennen!

Waarom zou je ze niet vragen voor het verzenden van een SMS-bericht met jou contactgegevens naar slechts 10 mensen die ze kennen in ruil voor een onmiddellijke korting? Of geef ze 10 visitekaartjes en vraag hen om ze uit te geven aan collega’s op het werk? Of je kan zelfs allebei doen! Waarom niet eerlijk zijn en hen vertellen dat je bedrijf stevig is gebouwd op verwijzingen?

Daarnaast, uw gegevens worden dan veilig door deze klant opgeslagen, wat betekent dat ze zullen de volgende keer uw gegevens hebben als ze verhuizen of worden buitengesloten. Op basis van ons onderzoek hebben we vastgesteld dat tussen de 5% en 10% van de klanten vaste klanten zijn – stel je voor dat al die gratis aanvragen op je afkomen!

Kijk maar naar de wiskunde; neem uw typische aantal wekelijkse klanten en kijk wat er gebeurd als slechts 10% van hen je kaartje doorgeven. Binnen een paar weken zijn uw gegevens viraal verspreid over de omgeving!

Begin je de enorme mogelijkheden te zien?

Ik wil niet te lang doorgaan over dit punt dus ik zal dit artikel beëindigen door dit te zeggen: Jou klanten zijn helemaal, op positieve wijze bereid om jou onderneming te laten groeien. Breng elke day door door hier over na te denken en zet systemen in plaats om hierop te kapitaliseren. Het is waarschijnlijk een van de meest winstgevende beslissingen die je hebt gemaakt sinds je een slotenmaker bent geworden.

Een gecertificeerde en door ons aanbevolen slotenmaker in Den Haag bij locksecure.nl/slotenmaker-den-haag/. Zij bieden optimale 24/7 service, hoogwaardige producten en tevredenheid.