Wanneer je opzoek bent naar een bedrijf wat jouw automatische schuifhek kan maken, ben je bij ROMASS aan het juiste adres. Onze professionele en erkende monteurs hebben jaren lange ervaring in het maken van alle types en merken schuifhekken en toegangspoorten. We beschikken over een uitgebreid netwerk van servicemonteurs die door heel Nederland zijn gepositioneerd. Hierdoor is er altijd een ervaren monteur in de buurt om problemen met je schuifhek op te lossen.
Automatische schuifhek maken
Het is altijd vervelend wanneer je schuifhek defect is. Wellicht gaat de poort niet meer dicht waardoor je niet meer van de oprit op of af kan. Dit kan vervelende situaties opleveren. De meeste storingen worden veroorzaakt door defecte onderdelen of een verkeerde afstelling van een schuifhek. Hierbij kan je denken aan versleten, wielen, motor of rails. Onze monteurs zijn voorzien van een servicebus met een ruime voorraad van schuifhekken onderdelen. Hierdoor kunnen de meeste problemen direct op locatie opgelost worden en hebben onze klanten geen last van lange levertijden voor onderdelen. 95% van de storingen wordt ook direct op locatie opgelost.
Hoe kan je een monteur inschakelen?
Het is mogelijk bij ROMASS om via de website een storing aan te melden of telefonisch. Om een storing te kunnen aanmelden dien je 3 stappen te doorlopen. Deze zijn:
1. Aanmelden
We beschikken over een online formulier die je kunt invullen om een storing aan te melden. Door de verschillende stappen te doorlopen, dien je binnen enkele minuten een aanvraag in. Tijdens de aanmelding worden er vragen gesteld omtrent de type installatie en welke storing je schuifhek heeft. Daarnaast kan je voorkeursdagen aangeven wanneer je graag wilt wanneer de reparatie plaatsvind. Wanneer je ervoor kiest om telefonisch een storing aan te melden doorloop je de verschillende stappen samen met de klantenservice medewerker.
2. Bevestiging
Nadat je alle stappen hebt doorlopen in het formulier dien je deze in. Wij ontvangen je aanvraag en nemen zo spoedig mogelijk contact op om een afspraak in te plannen voor de reparatie. Zodra de afspraak is gepland ontvang je een bevestiging in je mailbox inclusief storingsnummer. Het is belangrijk dat je dit nummer goed bewaard. Indien je de afspraak wilt verplaatsen of een vraag wilt indienen, heb je dit nummer nodig.
3. Service
Een van onze vakkundige monteurs komt op de afgesproken dag en tijdstip naar je toe voor de reparatie. Na afloop van de reparatie ontvang je per mail een rapportage waarin besproken staat welke werkzaamheden de monteur heeft uitgevoerd.
Meer informatie over onze diensten kunt u terug vinden op onze website of contact met ons opnemen.